Jytte vender tilbage

Undertitel: Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds
Forfatter: Morten Münster
Sider: 352
Omslag: Hæftet
Omslagsgrafiker: Kenneth Schultz
Forlag: Gyldendal Business

Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag. Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne. I bogen finder du blandt andet ud af: Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment) Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’ Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

Fakta om bogen
Titel: Jytte vender tilbage
Undertitel: Den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds
Forfatter: Morten Münster
Sider: 352
Omslag: Hæftet
Omslagsgrafiker: Kenneth Schultz
Forlag: Gyldendal Business


Kommentarer

Du skal være logget ind for at kommentere