Malene Mærsk Lippmann er ny marketingchef hos Gads Forlag

Forlaget opruster sin udadvendte profil med ansættelsen af den erfarne kommunikatør.

Konkurrencen er stor på bogmarkedet, og forlagene skal tænke nyt - fortid, nutid, fremtid.

Gads Forlag har for at opruste sin udadvendte profil - både SoMe, Community-fora og ikke mindst kunder som streamingtjenester, biblioteker, boghandlere og boglæserne, som det hele jo handler om til syvende og sidst - ansat Malene Mærsk Lippmann som ny marketingchef. Hun tiltrådte sin nye stilling den 8. august. 

"Malene Mærsk Lippmann skal stå i spidsen for at udrulle Gads nye strategi på marketing- og kundeområdet, hvor vi som forlag blandt andet vil give køberne og læserne større mulighed for at komme med i maskinrummet og tættere på vores forfattere," skriver forlaget i en pressemeddelelse. 

 Malene Mærsk Lippmann har arbejdet som projektleder i en række reklame- og kommunikationsbureauer og var fra 2012 til 2018 marketingchef ved forlaget Rosinante & Co.


Kommentarer

Du skal være logget ind for at kommentere