Ny produktchef på Gyldendal

Gyldendal har pr 1. november ansat Jesper Lund som produktchef for Gyldendals billigbøger: hardbacks, paperpacks, tranebøger m.v. Jesper Lund får ansvaret for salg og markedsføring af hardbacks og paperbacks via boghandlerne og de nye salgskanaler, ligesom han – ud fra oplæg fra redaktionerne – foreslår titelsammensætning til eksisterende serier og udvikler eventuelle nye billigbogsserier....

Gyldendal har pr 1. november ansat Jesper Lund som produktchef for Gyldendals billigbøger: hardbacks, paperpacks, tranebøger m.v. Jesper Lund får ansvaret for salg og markedsføring af hardbacks og paperbacks via boghandlerne og de nye salgskanaler, ligesom han – ud fra oplæg fra redaktionerne – foreslår titelsammensætning til eksisterende serier og udvikler eventuelle nye billigbogsserier.
Jesper Lund fortsætter som leder af Superpocket, som han begyndte at arbejde med i januar i år, hvor han kom til Gyldendal-gruppen fra en stilling som salgschef på Politikens Forlag.
(Bogmarkedet nr. 46 2001)

Kommentarer

Du skal være logget ind for at kommentere