Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Undertitel: Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes
Forfatter: Kris Østergaard
Sider: 184
Omslag: Hæftet
Omslagsgrafiker: Kenneth Schultz
Forlag: Gyldendal Business

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign. Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Fakta om bogen
Titel: Sådan digitaliserer man en kop kaffe
Undertitel: Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes
Forfatter: Kris Østergaard
Sider: 184
Omslag: Hæftet
Omslagsgrafiker: Kenneth Schultz
Forlag: Gyldendal Business


Kommentarer

Du skal være logget ind for at kommentere