Som ingen andre steder

Bibliotekernes tilbud skal frem i lyset, det uundværlige kulturtilbud skal fremhæves. En ny kampagne sætter fokus på bibliotekernes forskellighed.

Danmarks Biblioteksforening søsætter sammen med DBC kampagnen 'Som ingen andre steder'. Kampagnen starter den 18. marts.

Kampagnen skal fremhæve bibliotekernes forskellighed som levende dele af deres respektive lokalsamfundet

Biblioteket er et enestående kulturtilbud forankret både i lokalsamfundet for et godt tilbud for den enkelte borger med sin brede vifte af tilbud, der i dag rækker langt ud over bogudlån. Alt fra events og læseklubber til intergrationsinitiativer - som eksempelvis det på Tønder Bibliotek, der for nylig vandt Bibliotekernes Formidlingspris - udgør bibliotekernes tilbud til borgerne.     

Kampagnen vil bestå af plakater i byrummet, annoncer, YouTube-film, opslag på de sociale medier og et PR-kit med digitale og trykte materialer til det lokale bibliotek.


Kommentarer

Du skal være logget ind for at kommentere