Amazons lydbogstjeneste, Audible, har henover sommeren igangsat en stor global brandingkampagne.

Kampagnen er den første af sin slags fra tjenesten, og formålet er, at skabe en brandingfortælling, der er den samme uanset marked eller målgruppe gennem sloganet ‘There’s more to imagine when you listen’. Det skriver tjenesten i en meddelelse.

Kampagnen, der vil fokusere på, hvordan det at lytte kan åbne nye verdener og ændrer humør, synspunkter og opfattelser, vil blive markedsført på sociale medier og gennem internationale influencere.

– Som en virksomhed med millioner af lyttere over hele verden med forskellige vaner, rytmer og interesser var det afgørende vigtigt at identificere en præcis stemme- og markedsføringstilgang, der appellerede til vores voksende publikum, udtaler Susan Jurevics, der er Chief Brand and International Officer hos Audible, og tilføjer:
– Lydfortælling fortsætter med at vækste – og publikum engagerer sig i stigende grad i Audible på måder, der passer ind i og beriger deres hverdag.

Kampagnen er allerede skudt i gang på enkelte markeder og over de næste måneder vil den komme på flere markeder. Samlet vil kampagnen blive udrullet i Australien, Brasilien, Canada, Frankrig, Tyskland, Italien, Indien, Spanien, Storbritannien og USA.

Kampagnefilm fra Audible.

Foto: Henry Be/Unsplash


 

Bogmarkedet Audio’ er sponsoreret af Radioplayer/mereRadio og Audiodays.

svg+xml;base64,PHN2ZyB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciIHdpZHRoPSI1NDEiIGhlaWdodD0iMzA1IiB2aWV3Qm94PSIwIDAgNTQxIDMwNSI+PHJlY3Qgd2lkdGg9IjEwMCUiIGhlaWdodD0iMTAwJSIgc3R5bGU9ImZpbGw6I2NmZDRkYjtmaWxsLW9wYWNpdHk6IDAuMTsiLz48L3N2Zz4=