JP/Politikens Forlag opruster i forhold til det digitale salg med erfaren kapacitet fra Mofibo
Efter to år hos Mofibo som Content Manager hentes Berit Lund ’hjem’ til en nyoprettet stilling som Digital Sales Manager for at styrke det digitale salg i alle kanaler. Berit Lund var i en årrække ansat på JP/Politikens Forlag inden sin ansættelse hos Mofibo.
JP/Politikens Forlag har oplevet stor fremgang på lydbogssalget under pandemien og derfor opruster man nu med Berit Lund i denne nye stilling.
Pernille Hjort siger i en pressemeddelelse:
“Med Berit Lund får vi en 100 procent dedikeret digital medarbejder, der kommer med en viden om streamingtjenesternes måder at arbejde på, og om hvilke typer af indhold der efterspørges og sælger bedst. Viden, der er helt central i optimeringen af det digitale salg. Samtidig er det fantastisk at få Berit Lund tilbage, da hun har et stort kendskab til forlaget og forlagets udgivelser.”
I samme pressemeddelelse fortæller den nye Digital Sales Manager, Berit Lund:
”Jeg har arbejdet med digital litteratur siden 2010 og har de seneste to år været i kontakt med den største gruppe dedikerede lyttere hos Mofibo. Nu glæder jeg mig til at komme tilbage til Politikens Forlag, der har et helt fantastisk og velvoksende katalog med stort potentiale. Målet er at få bøgerne ud til mange flere lyttere, og det glæder jeg mig til at være med til.”