facebook-pixel

Business Model Generation

img

Business Model Generation

Fakta om bogen

Titel: Business Model Generation

Undertitel: Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …

Udgivelsesdato: 23-01-2013

Sider: 288

Genre: Politik, økonomi, erhverv og jura

Forlag: Gyldendal Business

Forfatter: Alexander Osterwalder & Yves Pigneur

Oversat af: Louise Ardenfelt Ravnild

Oversat fra: engelsk

Format(er)ISBN
Ebog (ePub)9788702190861
Hæftet bog9788700789777
Hæftet bog9788702145502

Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til, og fordi de fleste er usikre på, om de kan. Med denne bog får læseren en meget enkel og let tilgængelig skabelon til at lave en forretningsmodel.

Det er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder. Det er en bog for forretningsmodel-generationen. Bogen er en af de mest omtalte business-bøger inden for de seneste år. Fordi bogen er super brugbar for både store og små virksomheder og også enmandsvirksomheder, og derfor er den faktisk allerede blevet populær i Danmark.

Hvordan laver man så en forretningsmodel? Jo, man udfylder et ”strategilærred”, som er en skabelon, med de ting, man skal bruge, og så er man i gang, let og elegant, uanset hvilken forretning man ønsker at lave, eller hvad man arbejder med.