facebook-pixel

Forretningsforståelse

img

Forretningsforståelse

Fakta om bogen

Titel: Forretningsforståelse

Undertitel: I en foranderlig og konkurrencepræget verden

Udgivelsesdato: 05-01-2025

Sider: 286

Genre: Politik, økonomi, erhverv og jura

Forlag: Hans Reitzel

Forfatter: Arne Krogh Nielsen & Henning Knudsen

Oversat fra: dansk

Format(er)ISBN
Hæftet bog9788702413373

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.