facebook-pixel

Immaterialret – Markedsret Del 3

img

Immaterialret – Markedsret Del 3

Fakta om bogen

Titel: Immaterialret – Markedsret Del 3

Udgivelsesdato: 28-05-2023

Sider: 498

Genre: Erhverv

Forlag: Djøf Forlag

Forfatter: Palle Bo Madsen

ISBN: 9788757455762

Format: Hardback

Hermed foreligger 8. udgave af »Immaterialret – Markedsret Del 3«, der omhandler de lovbestemte enerettigheder. Sådanne rettigheder kan være knyttet til udnyttelsen af bestemte nyskabelser i forbindelse med f.eks. fremstilling, salg og anden tilgængeliggørelse af varer og tjenesteydelser såvel som til brugen af særlige varemærker og andre forretningskendetegn. Der er tale om et særdeles omfattende og vidt forgrenet regelkompleks. Sigtet er at tegne et billede af hele immaterialretten, men fokus er især rettet mod de dele, som er mest relevante for samspillet med konkurrence- og markedsføringsretten.