facebook-pixel

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

img

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Fakta om bogen

Titel: Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Undertitel: Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Udgivelsesdato: 18-09-2017

Sider: 312

Genre: Politik, økonomi, erhverv og jura

Forlag: Gyldendal Business

Forfatter: Morten Münster

Oversat fra: dansk

Format(er)ISBN
Hæftet bog9788702243581
Ebog (ePub)9788702243628
Lydbog til download9788702243635

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.
Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Morten Münster omsætter i ”Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.
Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.