facebook-pixel

KICK-ASS SERVICE

img

KICK-ASS SERVICE

Fakta om bogen

Titel: KICK-ASS SERVICE

Undertitel: Tips, værktøjer og genveje til flere begejstrede og loyale kunder

Udgivelsesdato: 24-07-2022

Sider: 241

Genre: Politik, økonomi, erhverv og jura

Forlag: Bergman Smit Training

Forfatter: Merete Bergman Smit

Oversat fra: ukendt

Format(er)ISBN
Hardback9788740460629
Lydbog til download9788797334300
Ebog (ePub)9788740482492
Paperback9788740419740
Hardback9788740431414
Paperback9788740461183

Størstedelen af danske og udenlandske servicevirksomheder tror, at de giver deres kunder en god serviceoplevelse, mens kun 22 % af kunderne har samme opfattelse. For de fleste kunder er god kundeservice en by i Rusland, og serviceniveauet er sjældent værd at skrive hjem om. Mange virksomheder kæmper derfor for at få nye kunder i ”butikken”. Samtidig viser studier, at de virksomheder, der arbejder målrettet med netop kundefastholdelse, kundetrends og kundeoplevelser, vil have en kæmpe konkurrencefordel i fremtiden. KICK-ASS SERVICE er skrevet til dig, der har et ønske om at øge kundetilfredsheden og kundeloyaliteten i praksis. Du vil lære, hvad de virksomheder, der har knækket koden, og som har fans i stedet for kunder, helt konkret gør, og du vil lære, hvordan du kan bruge denne viden i din virksomhed.Vejen til begejstrede og loyale kunder er nemlig ikke tilfældig. Bogen giver dig derfor en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du kan få flere fans, uanset branche og budget. Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og og Planet WOW.