facebook-pixel

Markedskommunikation og medieplanlægning

img

Markedskommunikation og medieplanlægning

Fakta om bogen

Titel: Markedskommunikation og medieplanlægning

Udgivelsesdato: 17-03-2023

Sider: 506

Genre: Skole- og lærebøger

Forlag: Samfundslitteratur

Forfatter: Kim Skjoldborg

Oversat fra: dansk

Format(er)ISBN
Hæftet bog9788759329405

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft. Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper. Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.