Medieretten, Del 2
Titel: Medieretten, Del 2
Udgivelsesdato: 01-01-1970
Sider: 387
Genre: Erhverv
Forlag: Djøf Forlag
Forfatter: Søren Sandfeld Jakobsen, Sten Schaumburg-Müller
ISBN: 9788757455892
Format: Hæftet
Titel: Medieretten, Del 2
Udgivelsesdato: 01-01-1970
Sider: 387
Genre: Erhverv
Forlag: Djøf Forlag
Forfatter: Søren Sandfeld Jakobsen, Sten Schaumburg-Müller
ISBN: 9788757455892
Format: Hæftet
Denne fremstilling af medieretten omfatter både de traditionelle massemedier som aviser, tidsskrifter, radio, fjernsyn mv., og de mange nye digitale onlinemedier som netaviser, streamingtjenester, sociale medier, blogs mv. Hvor førsteudgaven af fremstillingen var samlet i ét – meget omfattende – bind, har vi valgt at opdele andenudgaven i to dele. Nærværende del 2 omhandler det, man kan kalde medierettens specielle del, dvs. de regler, der vedrører mere specielle, markedsmæssige eller sektorspecifikke forhold. De emner, der behandles, er følgende:
Velkommen
Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke sektioner af webstedet du synes er mest interessante og nyttige.
Nødvendig cookie vil altid være aktiveret, så vi kan gemme dine præferencer for cookieindstillinger.
Hvis du deaktiverer denne cookie, kan vi ikke gemme dine præferencer. Det betyder, at hver gang du besøger dette websted, skal du aktivere eller deaktivere cookies igen.
Dette websted bruger Google Analytics til at indsamle anonyme oplysninger såsom antallet af besøgende på webstedet og de mest populære sider.
At holde denne cookie aktiveret hjælper os med at forbedre vores websted.
Aktiver venligst nødvendige cookies først, så vi kan gemme dine præferencer!