For 12 måneder siden lancerede JP/Politikens Hus en mere fokuseret satsning på audio.

Siden har koncernen skruet op for antallet af podcasts. På tværs af Ekstra Bladet, Jyllands-Posten, Politiken og Finans udgiver man nu mere end 30 eksklusive podcasts, som hver måned udkommer i mere end 200 episoder, oplyser koncernens CEO Stig Kirk Ørskov på LinkedIn.

– At lyd fylder stadig mere i danskernes medieforbrug er ingen overraskelse. Og da slet ikke i lyset af alt det fantastiske indhold, de kan gå ombord i. Kæmpe anbefaling, skriver Stig Kirk Ørskov.

Han noterer sig også, at Saxo.com, der ejes af JP Pol, har udvidet sit streamingunivers, så det nu også inkluderer podcasts.


Bogmarkedet Audio’ er sponsoreret af Radioplayer/mereRadio og Audiodays.

svg+xml;base64,PHN2ZyB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciIHdpZHRoPSI1NDEiIGhlaWdodD0iMzA1IiB2aWV3Qm94PSIwIDAgNTQxIDMwNSI+PHJlY3Qgd2lkdGg9IjEwMCUiIGhlaWdodD0iMTAwJSIgc3R5bGU9ImZpbGw6I2NmZDRkYjtmaWxsLW9wYWNpdHk6IDAuMTsiLz48L3N2Zz4=